شرکت معادن عربستان سعودی (Maaden)، بزرگترین شرکت استخراج و فلزات چندرشتهای در خاورمیانه و یکی از سریعترین شرکتهای معدنی در حال رشد در جهان، از هویت برند جدید و پویای خود رونمایی کرد. این تغییر برند، بازتابی پرقدرت از چشمانداز بلندپروازانه شرکت است: هدایت نوآوری، رهبری هدفمند و الهامبخشی و سرمایهگذاری برای نسل آینده.
معادن عربستان در مسیر تثبیت جایگاه خود بهعنوان پیشگام جهانی در صنعت معدن و با هدف رشد ۱۰ برابری تا سال ۲۰۴۰، میخواهد به کارفرمای منتخب نسل آینده متخصصان سعودی تبدیل شود. برای دستیابی به این هدف، این شرکت استراتژی برند و هویت بصری خود را بازطراحی کرده تا پویایی، تمرکز بر فناوری و رشد جاهطلبانهاش را منعکس کند.
هویت بصری جدید ترکیبی از میراث پرافتخار سعودی و جاهطلبی جهانی این شرکت است که با تلفیق نماد بینهایت و حرف «م» در زبان عربی و انگلیسی طراحی شده و نشاندهنده میراث، چشمانداز و پیوستگی است. شعار «کشف فردا (Unearth Tomorrow) نیز هدف اصلی شرکت در توسعه منابع معدنی پادشاهی برای تقویت رشد اقتصادی، اجتماعی و صنعتی را بازتاب میدهد.
باب ویلت، مدیرعامل Maaden، گفت: «ما امروز فراتر از یک هویت بصری را معرفی میکنیم؛ این یک نقطه عطف مهم در مسیر ما بهعنوان سازمانی سعودی و با اهمیت جهانی است که پیشرفت را از طریق فناوری، نوآوری و استعداد رقم میزند. ما برنامههای رشد بلندپروازانهای داریم که اجرای آنها آغاز شده و برای پیشبرد آنها باید همچنان نیروهای انسانی فعلی و آینده خود را برای تحول در بخش معدن و بهرهبرداری از ظرفیت عظیم معدنی عربستان، الهام ببخشیم.
وی افزود: بهعنوان یکی از سریعترین شرکتهای معدنی در حال رشد در جهان، ما نقش خود را بهعنوان رهبر این بخش جدی گرفتهایم. لازم بود هویتی خلق کنیم که این جاهطلبیها را بازتاب دهد و ما را از نظر بصری و استراتژیک به شکل متفاوتی معرفی کند و روح انگیزه و هیجان را در همه فعالیتهای ما نشان دهد.
نشان تجاری جدید Maaden برای نخستینبار اوایل امسال روی خودروی مسابقهای AMR25 تیم Aston Martin Aramco در رقابتهای فرمول یک ظاهر شد. Maaden بهعنوان نخستین شریک اصلی این تیم، حضوری چشمگیر روی طراحی خودرو دارد. این همکاری و همچنین مشارکت کلیدی Maaden با تور گلف LIV، از نشانههای مهم تحول جاری این شرکت برای ارتباط با مخاطبان گستردهتر، جذب استعدادهای برتر و ارتقاء جایگاه جهانی آن است.
Maaden با اولویت دادن به توسعه داخلی و نیروی انسانی بومی، در حال هدایت تنوعبخشی به اقتصاد و تحول پادشاهی است. با الهام از اهداف چشمانداز ۲۰۳۰، این شرکت در حال جذب شرکای پیشرو جهانی، سرمایهگذاری در فناوریهای نوین و ارتقای ظرفیتهاست — و بدین ترتیب، در حال ساختن سومین ستون اقتصاد عربستان سعودی است.
نظر: