USSM و شرکت مواد معدنی Stillwater تفاهم‌نامه‌ای برای بررسی فرصت‌های تجاری امضا کردند.

شرکت US Strategic Metals (USSM)، که در زمینه مواد معدنی حیاتی فعالیت دارد، یک تفاهم‌نامه غیر الزام‌آور با شرکت Stillwater Critical Minerals به منظور بررسی فرصت‌های مختلف تجاری در بخش مواد معدنی حیاتی امضا کرده است.

 

این همکاری شامل پشتیبانی بازاریابی خواهد بود و تمرکز ویژه‌ای بر تلاش‌های مشترک لابی‌گری با نهادهای کلیدی دولتی ایالات متحده، مانند وزارت انرژی و وزارت دفاع خواهد داشت.

 

همکاری فنی نیز بخشی از این توافق است و شامل توسعه متالورژی و فرآوری مواد معدنی، همچنین ایجاد زنجیره‌های تأمین می‌شود.

 

علاوه بر این، تفاهم‌نامه به حوزه‌های بالقوه همکاری در خرید و لجستیک و همچنین بررسی گزینه‌های تأمین مالی استراتژیک اشاره دارد، که ممکن است شامل سرمایه‌گذاری حقوق صاحبان سهام یا بدهی در شرکت Stillwater باشد.

 

این همکاری همچنین بر جذب شرکای استراتژیک اضافی برای پیشبرد اهداف هر دو شرکت USSM و Stillwater تمرکز خواهد کرد.

 

استیسی هستی، مدیر عامل US Strategic Metals، گفت: «USSM در حال ساخت یک زنجیره تأمین بزرگ برای فلزات حیاتی است که فلزات باتری قابل‌ردیابی، قابل‌اعتماد و بدون درگیری را به ایالات متحده ارائه می‌دهد.

 

USSM قصد دارد تولید خود را در سال‌های آینده گسترش دهد و به همین دلیل، در حال توسعه روابط با تأمین‌کنندگان مواد اولیه است تا بتواند به تقاضای رو به رشد فلزات حیاتی پاسخ دهد.»

 

مایکل رولی، رئیس و مدیر عامل Stillwater Critical Minerals، گفت: «Stillwater West یک دارایی ویژه و تقریباً منحصر به فرد در ایالات متحده است، در زمانی که همه ذینفعان، از دولت فدرال گرفته تا صنعت و سرمایه‌گذاران، نیاز بسیار شدید به تأمین داخلی مواد معدنی حیاتی را که این پروژه در اختیار دارد، درک کرده‌اند.

 

ما تیمی در سطح جهانی ایجاد کرده‌ایم که شامل Glencore در سطح سهام و مدیریت است و خوشحالیم که با شریکی استراتژیک مانند USSM همسو می‌شویم تا این پروژه را پیش ببریم.»

 

در ماه آگوست سال جاری، USSM یک نامه غیر الزام‌آور علاقه‌مندی از بانک صادرات و واردات ایالات متحده برای بسته مالی احتمالی 400 میلیون دلاری دریافت کرد.

نظر:

پاسخ: