شرکت Critical Metals و Obeikan کارخانه هیدروکسید لیتیوم عربستان را می سازند

شرکت توسعه معدن Critical Metals یک قرارداد سرمایه گذاری مشترک (JV) با گروه Obeikan برای ساخت کارخانه فرآوری هیدروکسید لیتیوم در عربستان سعودی رسمی کرده است.

 

هدف سرمایه‌گذاری مشترک 50/50 توسعه، ساخت و راه‌اندازی تأسیساتی است که کنسانتره لیتیوم اسپودومن از پروژه لیتیوم ولفسبرگ اتریش را فرآوری می‌کند.

 

تونی سیج، رئیس و مدیر عامل شرکت Critical Metals گفت: واگذاری این سرمایه گذاری مشترک به Critical Metals Corp نشان دهنده نقطه عطف بزرگ دیگری برای پروژه Wolfsberg است.

 

شرکت Critical Metals دو شریک اختصاصی دارد تا اطمینان حاصل کند که ما آرزوی خود را برای تبدیل شدن به اولین تولید کننده اروپایی اسپودومن و هیدروکسید برآورده می کنیم. با دستیابی به این نقاط عطف کلیدی، ما انتظار داریم که مراحل بعدی بسیار آسان تر شود.

 

وی گفت: «در چند فصل آینده، ما قصد داریم DFS [مطالعه امکان‌سنجی قطعی] این پروژه‌ها را به‌روزرسانی و نهایی کنیم و بودجه لازم برای شروع ساخت و ساز را تأمین کنیم. هیئت مدیره شرکت تازه تأسیس نیو انرژی عربی بر ساخت نیروگاه هیدروکسید نظارت خواهد کرد و بودجه این پروژه از داخل عربستان سعودی تامین می شود.

نظر:

پاسخ: