چین در استقرار کامیون‌های با باتری پیشرو است (گزارش گلوبال دیتا)

بر اساس گزارشی جدید، فناوری باتری نوید این را می دهد که مرز بعدی در خودروهای معدن باشد و چندین پروژه در حال حاضر در حال انجام است زیرا اپراتورها از جمله BHP، Fortescue Metals Group و Teck به دنبال حرکت به سمت الکتریکی سازی هستند.

گزارش توسعه وسایل نقلیه معدنی الکتریکی در معدن‌کاری سطحی و زیرزمینی توسط GlobalData اشاره می‌کند که برخی از کامیون‌های باتری‌دار مقیاس کوچک در حال حاضر مستقر شده‌اند و محبوبیت خاصی در چین پیدا کرده‌اند.

این گزارش مشخص کرد که از 129 کامیون باتری‌دار که در سراسر جهان ردیابی شده‌اند، چین 78 کامیون دارد که 60.5 درصد از کل جهانی را نشان می‌دهد. پس از آن تایلند با 25 و برزیل با 13 در رده های بعدی قرار گرفتند.

از 78 مورد ردیابی شده در چین، 40 مورد در معدن فوشان مستقر هستند که در شهرستان شی واقع شده و متعلق به معدن Shandong Honghe Baili است. این سایت از کامیون‌های برقی خودران Yutong YTK90E که با باتری کار می‌کنند، با ظرفیت بار 60 تن (استاندارد برای کامیون‌های کوچک باتری‌دار در حال حاضر موجود در بازار) استفاده می‌کند.

شش معدن دیگر که از وسایل نقلیه با باتری استفاده میکنند در چین شناسایی شدهاند - ۱۲ در معدن زغال سنگ هوئولینه، ۹ در یولونگ، ۸ در پروژه یانگکوآن جیدونگ، ۵ در پروژه سیمان تیانیانگ و به اندازه دو تا در هر کدام از معدن زغال سنگ هانچون شیاوشینانچا و معدن مس دیرنی در استان چینگهای.

 

نظر:

پاسخ: