افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، ماشین آلات، فولاد و فلزات پاکستان در مرکز نمایشگاه های بین المللی کراچی با حضور خانه معدن ایران

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، ماشین آلات، فولاد و فلزات‌ با حضور فعال خانه معدن ایران امروز ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۱ در شهر «کراچی» به عنوان قلب اقتصادی پاکستان افتتاح شد.

در مراسم افتتاح نوزدهمین نمایشگاه صنعت، معدن، ماشین آلات، فولاد و فلزات‌ پاکستان آقای دکتر مسعود منصور دبیر اجرایی و مشاور محیط زیست و منابع طبیعی خانه معدن ایران و نمایندگانی از سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کراچی از جمله رایزن بازرگانی، آقای دکتر رضا بستامی و رئیس محترم سازمان نظام مهندسی معدن ایران و مدیران شرکت‌های برجسته صنعتی داخلی و خارجی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه حضور داشتند.

مجموعه پاویون جمهوری اسلامی ایران در فضایی با مساحت ۲۲۰ متر مربع با حضور ۱۲ شرکت از کشورمان پذیرای شرکت‌های مختلف است و حضور قدرتمند ایران در عرصه صنعت، معدن، انرژی، نفت و گاز و ساختمان را به نمایش می‌گذارد.

این رویداد اولین همکاری مشترک ایران و پاکستان پس از امضای سند همکاری میان سازمان‌های توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران و پاکستان محسوب می‌شود که دیماه سال جاری در شهر کراچی صورت گرفت.

در حاشیه این نمایشگاه نشست‌های تخصصی میان صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران پاکستانی با شرکت‌های ایرانی حاضر نیز برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه بین المللی از امروز تا یکشنبه ۲۱ اسفندماه در شهر بندری کراچی ادامه خواهد داشت.

جمعه ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۱

نظر:

پاسخ: