BHP شرکت هایی را برای ردیابی سریع اکتشاف مس و نیکل انتخاب می کند

 

BHP هفت شرکت را برای کمک به تسریع اکتشاف مس و نیکل از طریق برنامه شتاب دهنده خود BHP Xplor انتخاب کرده است.

شرکت های منتخب شامل Impact Minerals, Nordic Nickel, Kingrose Mining, privately held Tutume Metals, Asian Battery Minerals, Red Ox Copper و , Bronzite Exploration Corp هستند.

شرکت‌های منتخب تحت برنامه شتاب‌دهنده BHP Xplor، که از استارت‌آپ‌های اکتشاف مواد معدنی در مراحل اولیه برای پیگیری سریع اکتشاف منابع حیاتی مورد نیاز برای انتقال انرژی جهانی تامین می‌کند، پشتیبانی دریافت خواهند کرد.

از طریق این برنامه، شرکت های منتخب همچنین بودجه، راهنمایی، خدمات غیرنقدی و فرصت هایی را با شبکه ارائه دهندگان و تامین کنندگان خدمات BHP دریافت خواهند کرد.

در یک بیانیه مطبوعاتی، BHP گفت: "BHP Xplor همچنین فرصتی برای BHP برای دسترسی به برخی از هیجان‌انگیزترین چشم‌اندازهای اکتشافی در سطح جهان، از جمله جغرافیای جدید و زمین‌شناسی، فراهم می‌کند و به ایجاد کانال های ارتباطی جدید برای شکل‌دهی سبد دارایی‌های آینده‌اش کمک می‌کند."

یوهان ون جارسولد، مدیر ارشد توسعه BHP گفت: "از طریق این برنامه، امیدواریم با شناسایی مفاهیم جدید، استفاده از داده های جدید و آزمایش فرصت ها با سرعتی بسیار سریعتر از اکتشافات تا به امروز، نتایج مطلوبی در اکتشاف مس و نیکل ایجاد کنیم."

هر یک از هفت شرکت منتخب علاوه بر دسترسی به شبکه کارشناسان BHP برای کمک به توسعه مفاهیم و ایده‌های خود، مبلغی تا سقف 500000 دلار از BHP دریافت خواهند کرد.

Jaarsveld گفت که برنامه BHP Xplor با استفاده از داده‌های جدید، یافتن مفاهیم جدید و آزمایش فرصت‌ها با سرعت بیشتر به ایجاد نتایج مخرب در اکتشاف نیکل و مس کمک می‌کند.

نظر:

پاسخ: