عناصر خاکی کمیاب شرکت های معدنی را به Mountain West می کشانند

عناصر خاکی کمیاب مجموعه‌ای از 17 فلز سفید نقره‌ای با نام‌هایی هستند که اغلب برای عموم ناشناخته هستند، مانند نئودیمیم و گادولینیوم. اما صنعت معدن میلیون‌ها دلار برای یافتن ذخایر در سراسر Mountain West هزینه می‌کند.

به این دلیل که عناصر خاکی کمیاب در بسیاری از صنایع در حال ظهور از جمله ساخت تلفن های همراه، توربین های بادی و وسایل نقلیه الکتریکی استفاده می شوند. چین در حال حاضر بر بازار تسلط دارد. تراویس دتی از انجمن معدن وایومینگ اخیراً اهمیت افزایش عرضه آمریکا را به قانونگذاران ایالتی ارائه کرده است. یک گزارش تخمین می زند که بازار جهانی مواد معدنی خاکی کمیاب تا سال 2028 تقریباً دو برابر می شود.

او گفت: «قطار در حال ترک ایستگاه است و ما باید در آن باشیم.» وقتی شرکت‌های فعال داریم، شغل داریدم. شما در حال تولید درآمد هستید.«

بر خلاف نام آنها، عناصر خاکی کمیاب در سراسر Mountain West نسبتاً رایج هستند. یک شرکت در حال بررسی پروژه هایی در نوادا، آریزونا و وایومینگ است. به گفته دتی، ایالت ها در چند سال آینده در رقابت با یکدیگر خواهند بود زیرا تلاش می کنند خود را برای منافع صنعت جذاب تر کنند.

او به قانونگذاران وایومینگ گفت: «ما چیزهای زیادی در زمین داریم و باید عملیات استخراج خود را گسترش دهیم. "این فرصتی است برای وارد کردن بخش جدید."

مانند استخراج سنتی سنگ سخت، استخراج سایر فلزات به اصطلاح سبز  استفاده آنها در پروژه های انرژی تجدید پذیر پیامدهایی دارد. در آیداهو، یک معدن کبالت نگرانی هایی را در مورد آلودگی هوا و آب بالقوه ایجاد کرده است، و مبارزه مشابهی نیز بر سر یک معدن لیتیوم در نوادا در حال انجام است. هیچ یک از این فلزات خاکی کمیاب نیستند، با این حال، آنها نقش مشابهی را در گفتگوها در مورد آینده زیرساخت های انرژی تجدیدپذیر در Mountain West ایفا خواهند کرد.

 

https://www.wyomingpublicmedia.org/natural-resources-energy/2022-11-15/rare-earth-elements-lure-mining-companies-to-the-mountain-west


 

نظر:

پاسخ: