شرکت معدنی بریتانیایی CMR پروژه مس و نقره با عیار بالا را در مراکش به دست می‌آورد.

رباط - Critical Mineral Resources (CMR)، یک شرکت معدنی مستقر در بریتانیا، روز چهارشنبه یک گزینه انحصاری برای به دست آوردن پروژه Igli، یک سرمایه گذاری نقره و مس با عیار بالا در منطقه Anti-Atlas مراکش امضا کرد.

 

در بیانیه ای، این شرکت توضیح می دهد که پروژه Igli با عیار تا 912 گرم در هر تن نقره و 2.97 درصد مس، نتایج امیدوارکننده ای به همراه داشته است.

 

CMR برای حمایت از عملیات و الزامات هزینه‌های سرمایه‌ای خود، از جمله اکتشاف در ایگلی، 750000 پوند (976020 دلار) از طریق صدور اوراق قرضه قابل تبدیل (CLN) جمع‌آوری کرده است.

 

 بخش قابل توجهی از این سرمایه گذاری از سوی گروه Prism، ​​یک دفتر سرمایه گذاری خصوصی مستقر در سوئیس و امارات متحده عربی انجام می شود.

 

علاوه بر تقویت مالی، CMR اعلام کرده است که دومینیک ترینور، رئیس غیرموظف فعلی، به عنوان رئیس اجرایی وارد خواهد شد.

 

این بیانیه می افزاید: پروژه ایگلی از نظر استراتژیک در امتداد همان کریدور ساختاری معادن Tiouit و Imiter قرار دارد و Imiter یکی از بالاترین عیار و بزرگترین معادن نقره در جهان است.

 

CMR یک گزینه انحصاری 16 ماهه برای انجام فعالیت های ژئوشیمیایی، ژئوفیزیکی و حفاری قبل از پرداخت خرید اصلی تضمین کرده است.

 

نمونه‌گیری اولیه در ایگلی دلگرم‌کننده بوده است، با نمونه‌برداری کانال و نمونه‌برداری انبار نمرات قابل توجهی را نشان داد: 912 گرم در تن نقره و 2.97 درصد مس، 496 گرم در تن نقره و 3.34 درصد مس، و 741 گرم در تن نقره و 3.21 درصد مس را نشان داده است.

 

چارلی لانگ، مدیر عامل CMR در اظهار نظر درباره این خبر، نسبت به این پروژه ابراز خوش بینی کرد. "ما بسیار خوشحالیم که انحصار و گزینه ای را در مورد پروژه Igli، یکی از بالاترین پی جویی هایی که در 12 ماه گذشته دیده ایم، تضمین کرده ایم."

 

او گفت: "موقعیت آن، مستقیماً در امتداد حمله از Tiouit و Imiter، به پی جویی آن می افزاید."

 

به نوبه خود، گای روچیلد، مدیر ارشد اجرایی گروه Prism، ​​افزود که «CMR به لطف ترکیبی از مهارت‌ها، تجربه بخش و جریان معامله، یک فرصت فوق‌العاده در مراکش و احتمالاً در مناطق دورتر دارد».

 

CMR قصد دارد 90٪ از پروژه Igli را بر اساس چندین شرایط به دست آورد، که با پرداخت انحصاری 12000 دلاری به صورت نقدی شروع می شود و به شرکت حدود دو ماه انحصار برای بررسی قانونی اعطا می کند.

 

پس از این، یک پرداخت اختیاری انحصاری 80،000 دلاری، CMR را با 14 ماه از 13 سپتامبر ارائه می کند تا 90٪ سود در ملک به قیمت 560،000 دلار تضمین شود.

 

در صورتی که این اختیار در عرض هفت ماه اعمال نشود، ممکن است به 60000 دلار هزینه نگهداری اضافی نیاز باشد که از پرداخت نقدی اصلی کسر می شود.

 

پرداخت نهایی 150,000 دلار شش ماه پس از پرداخت نقدی برای 90 درصد سهام، قابل پرداخت به صورت نقدی یا سهام است. CMR همچنین حق به دست آوردن 10٪ باقیمانده را برای 500,000 دلار به صورت نقدی حفظ می کند.

 

بدون احتساب پرداخت اولیه انحصاری 12000 دلاری، کل هزینه اکتساب 790000 دلار برای 90 درصد ملک و 1.29 میلیون دلار برای مالکیت کامل است.

 

976020 دلاری که از طریق انتشار CLN جمع آوری شده است، سرمایه در گردش و مخارج سرمایه CMR را به ویژه برای برنامه های اکتشاف Igli تأمین می کند.

نظر:

پاسخ: