

در نشست کمیته استارتاپ خانه معدن ایران مطرح شد:
اهمیت استراتژی محتوا در کسب و کارهای آنلاین/ ضرورت آشنایی بخش معدن با بازارهای دیجیتال
نشست کمیته استارتاپ خانه معدن ایران با محوریت استراتژی محتوا در کسب و کارهای آنلاین برگزار شد.
در این جلسه از کمیته استارتاپ خانه معدن ایران، بابک نقاش کارشناس بازاریابی محتوایی در این جلسه بر آشنایی بیشتر جامعه معدنی و فعالان اقتصادی عرصه صنعت و معدن با واژه استارتاپ و کسب و کارهای دیجیتالی تاکید کرد.
دکتر نقاش در طول یک ساعت و ۳۰ دقیقه ابعاد تولید محتوا و کاربردهای مختلف آن را در کسب و کارها واکاوی کرد و استراتژی محتوا در فضای دیجیتال را برای فعالان معدنی تعریف کرد. از نگاه این کارشناس بازاریابی محتوایی مهمترین روشهای توسعه بازارها و تقویت فروش در حال حاضر این است که بدانیم مخاطب از ما چه میخواهد و ما در زمان مناسب با ساز و کار مناسب به این نیاز پاسخ دهیم.
این کارشناس بازاریابی محتوایی پیشنهاد کرد که شرکت های معدنی با روشهای جدید جذب مشتری در بازار دیجیتال آشنایی بیشتری پیدا کنند و با نگاه حمایتی استارتاپ های تازه شکل گرفته بخش معدن و بخشهای اقتصادی دیگر را ببینند. او در ادامه به زوایای دیگر بازار دیجیتال از جمله تولید محتوا، سئو، روش های آنلاین فروش، جمعآوری اطلاعات، نیازسنجی، تصمیم گیری، شخصیت یابی و شبکههای اجتماعی پرداخت که در فایل پیوست شده این گزارش به صورت مفصل آمده است.